کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک بوک ایر جدید با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود

پس از پایین آمدن قیمت مک بوک ایر 13 اینچی، این لپ‌تاپ به یکی از پرفروش‌ترین محصولات کامپیوتری اپل تبدیل شد و پس از رسیدن قیمت آن به ۹۹۹ دلار محبوبیت بیشتری نیز پیدا کرد. حالا اپل در نسخه‌های جدید این لپ‌تاپ مشکل کمبود رم را با افزایش آن به ۸ گیگابایت رفع کرده است.

مک بوک ایر جدید با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی یکی از محبوب‌ترین محصولات کامیپوتری اپل است، اما دو ایراد عمده داشته است؛ چهار گیگابایت رم و رزولوشن کم صفحه‌نمایش. حالا یکی از مشکلات این لپ‌تاپ با رسیدن رم آن به هشت گیگابایت رفع شده است.

البته خرید مک‌بوک ایر با ۸ گیگابایت رم نیز در گذشته ممکن بود، اما باید برای خرید آن ۱۰۰ دلار هزینه‌ی بیشتر پرداخت می‌کردید. اما نسخه‌ی پایه ۴ گیگابایت رم داشت و باز کردن چند تب در مرورگر کروم کافی بود تا حافظه‌ی رم پر شود.

البته همچنان مک‌بوک ایر رزولوشن پایین دارد؛ این در حالی است که اپل محصولات دیگر خود را به صفحات نمایش رتینا مجهز کرده است که رزولوشن بالایی نیز دارند.

در حالی که برای داشتن رم ۸ گیگابایتی در گذشته باید ۱۰۹۹ دلار پرداخت می‌کردید، حالا تنها باید ۹۹۹ دلار بپردازید. در گذشته با پرداخت تنها ۲۰۰ دلار بیشتر می‌توانستید مک‌بوک پروی پایه را بخرید. لپ‌تاپی بسیار قدرتمندتر، با صفحه‌نمایش بهتر و وزنی تنها ۴۵۰ گرم بیشتر.

متاسفانه به نظر نمی‌رسد اپل مک بوک ایر را به صفحه‌نمایش رتینا مجهز کند و در ماه‌های آینده قیمت مک بوک ۱۲ اینچی را کاهش داده و کم کم مک بوک‌های ایر را که در نظر بسیاری، بهترین لپ‌تاپ‌های تاریخ هستند را بازنشسته کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31504 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/01 تعداد مشاهده: 2316
کلید واژه ها: ,
سافت گذر